2014. november 28., péntek

Befejeződött a Naruto manga

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, november 28, 2014
Ezer éve nem volt bejegyzés... és ez se egy ajánlás... xD El vagyok kissé foglalva mostanság és sajna ez a blog rovására megy. Próbálkozom majd javítani ezen :)



Spoilert tartalmaz!!!!! Ha semmit sem akarsz tudni a végéről, ne olvasd tovább!!!


A legtöbb anime rajongó, így vagy úgy de biztos belefutott már a Narutoba.
Én anno akkoriban szerettem meg, amikor a Jetix-en (ami ugye már nincs) ment és éppen unatkoztam. Nem volt semmi a tv-ben és az osztályomban sokan szerették, szóval gondoltam megnézem én is.
Megszerettem és hát mivel nőből vagyok rögtön elkezdtem kombinálni a párokat. xD
Így a végével kapcsolatban elégedett vagyok, hogy Kishi sensei felvezette nekünk az új generációt. ^^
Nagyon gondolkodtam rajta, hogy írjak-e erről egy külön bejegyzést de hát mégiscsak egy korszak alkotó műről van szó - hisz ez volt az első anime amit igazán megszerettem - bár voltak fejezetek, amiket nem olvastam, az animét pedig már régóta nem nézem- és kitartottam a végéig.
Nagyon kíváncsi voltam, hogy Kishi sensei hogyan oldja meg a végét és igazából ötletem se volt, hogy ugyan mit hoz ki belőle. Mert akárhányszor azt gondoltam, hogy na most ez meg az lesz, mindig arcon csapott és sose történt az amire gondoltam. xD
Annyira nem megyek bele abba, hogy mit szólok ehhez a végkifejlethez, deee: Érdekes és azok után, amik voltak a történetben nem is gondoltam volna, hogy ilyen Happy End lesz. XD Naruto Hokage lett. :D Na mondjuk ki is akadtam volna, ha nem... hiszen szinte az egész sorozat ebből indult ki.
A 700. fejezet sok kérdést felvet, de még jön a The Last Movie és talán abból majd minden kiderül... Ráadásul áprilisban jön a gyerkőcök története is. O.o Arra kíváncsi leszek.
Gyerkőcök: Hőseink nem maradtak utódok nélkül. XD Érdekes fejlemény, hogy ki kivel jött össze, bár én pont így szerettem volna: SasuSaku, NaruHina, ShikaTema, InoSai, még Leenek és Chojinak is lett gyereke.


Uzumaki Bolt

Naruto és Hinata gyerekei:
Naruto és Hinata egy pár lett és két gyerkőceikkel találkozhattunk a 700. fejezetben. Naruto és Hinata történetére majd a The Last movie fog jobban kitérni. :)

Uzumaki Himawari
Boruto Uzumaki: Jelleme leginkább Narutoéhoz hasonlít. Igazi kis bajkeverő és szeretné magára hívni az apja figyelmét, aki a munkája miatt elfoglalt.  Leginkább Narutora hasonlít. Szőke haja van és... hát nem tudom... A filmes képen olyan a szeme mint Hinatank a mangában viszont, mint Narutoé... szóóóval fogalmam sincs melyik lesz. xD

Himawari Uzumaki: A kis Himawariról nem sokat tudunk meg - egyenlőre. Aranyosnak vidám természetűnek és jó kislánynak néz ki, nem hinném, hogy vele sok gondjuk van. xD
Himavari haja olyan, mint Hinataé, a szemeit viszont Narutotól örökölte.

Végül pedig mind a két gyerek örökölte azokat a kis vágásokat az arcukon. Csak nekik nem három, hanem kettő van.

Uchiha Sarada
Sasuke és Sakura:
Bár Sasuke többször is megpróbálta kinyírni a lányt az nem adta fel és mindig szerette, végül a 699. fejezetben Sasuke elmegy, de bocsánatot kér és megígéri, hogyha visszatér találkoznak. Viszont a 700. fejezetben megint nincs Konohában... ez érdekes, szóval gondolom majd választ kapunk rá a későbbiekben. (Ajánlom, hogy csak küldetésen legyen xD)

Sarada Uchiha: Komolynak tűnik, olyannak aki inkább megfigyelő. Már egy fejezet után látszott, hogy okos és megfontolt - szóval tipikus Sasuke. xD Legtöbbször csúnyán nézett Borutora és Sakurának meg is mondta, hogy a fiúk hülyék. xD Viszont a jelleme 100%, hogy Sakuráéra is hasonlít. :D
Érdekes, hogy a szülők viszonya miatt azt vártam volna, hogy a két gyerek jó barátságban van, beszélget egymással vagy valami.... De Boruto rá se nézett Sarada-chanra... O.o
Külsőleg leginkább Sasukéra ütött. Fekete haj, fekete szem. Néhány rajongó azon van fennakadva, hogy szemüveges és kitalálták, hogy akkor tuti Karin az anyja.... De neeem. XD Szerintem hasonlít Sakurára is, pl a homloka. Saradanak is magas a homloka. Azt mondjuk én se értem, hogy minek az a szemüveg. xD
Íme a Bizonyíték, hogy hasonlít Sakurára - nem is kicsit:

Képek forrása Tumblr

Megjegyzem sok blogon és egyéb oldalon úgy vettem észre, hogy a rajongók kedvence Sarada. Több szavazást is ő nyert meg és tökéletesnek tartják. XD Szinte mindenhol Uchiha hercegnőként emlegetik. :D





Shikamaru és Temari:
Jó...Szerintem ezen nem kellett meglepődni ez volt a legegyértelműbb párosítás.

Shikadai Nara:
Tipikus Shikamarunak tűnik. Egy Shika klón xD Az apja le se tagadhatná. Külsőleg is teljesen olyan és belsőleg leginkább őt látom tükröződik belőle. Lazának és nemtörődömnek tűnik de lehet, hogy ez csak a látszat. :D










Ino és Sai:
Okéééé, mondjuk ezen meglepődtem. XD Ino és Sai? Hát érdekes... Kíváncsi vagyok, hogy ők miképpen jöttek össze :D

Inoyin... nem tudom Sai vezetéknevét ...O.o XD
Hmmm. Hát nem tudom. Kezdjük ott, hogy nem tudom eldönteni, hogy Inoyin lány vagy fiú??? De ezzel nem vagyok egyedül. xD Vannak fanrajzok, ahol lányként ábrázolják a rajongók, máshol meg fiúként. Először lánynak néztem, aztán arra gondoltam, hogy áh... fiú... Szóval most úgy gondolom, hogy fiú. XD Az látszik, hogy parázik az anyja haragjától. Szerintem ő egy nyugis gyerek és a jelleme inkább Saiéra hasonlít. :)



Choji és... nem tudom, hogy hívják azt a csajt és bocsi, de most nem szenvedek azzal, hogy megkeressem. XD

ChouChou Akimichi:
Nagy szájúnak tűnik, aki nem foglalkozik azzal, hogy mások mit mondanak. Így elsőre szimpi volt a karaktere, de sokat nem láttunk belőle. xD












Lee és... kitudja ki. XD
Nem derül ki, hogy kitől lett a gyerek sőt az se, hogy mi a neve. De azon gondolkodtam, hogy nem lehet, hogy az nem is az ő fia? Mert Lee nem Gai fia mégis teljesen olyan volt, mint ő, lehet, hogy itt is csak erről van szó.

Jelleme: Hát szerintem erről felesleges is bármit mondani, már a képen is látszik, hogy tiszta Lee.













Természetesen a rajongók most sem lustálkodtak és az új generációról is rengeteg alkotás született már. A kicsiket már összeboronálták, megszülettek a védem a gyerekemet alkotások és a boldog család képek. Íme néhány személyes kedvencem. (Képek forrása deviantART)
Nagyobb méretért kattintsatok a képre :)

       


 






































Naruto: The Last Movie.


5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Én is nézem most a Narutot, és kíváncsi vagyok xdd akkor Sasuke többször ki akarja nyírni a lányát?? xd de ez mindegy is, a végén akkor elmegy? örökre? szereti Sakuráékat? :O válaszodat köszi :D

Névtelen írta...

ja és azt szeretném még kérdezni, hogy az animét befejezték már?

1995 írta...

Szia!
Háááát! Nem a lányát akarja többször kinyírni, hanem anno Sakurát akarta megölni nem is egyszer :D Bár tudjuk jól, hogy akkoriban mindenkit ki akart nyírni, még Narutot is. A végén küldetésen van, de a Naruto Gaidenben (ami eddig 8 fejezet) minden benne van :) Amúgy szerintem tuti szereti őket.
Az animét még nem fejezték be ^^

Névtelen írta...

Jaj, köszönöööm!! :* épp most olvastam újra a bejegyzésed, és ebben a pillanatban esett le, hogy Sakurát akarta kinyírni... de így már mindent értek, és nagyon örülök nekiiii!! :DD a Naruto Gaiden a Naruto Shippuuden folytatása, ahol már felnőttek?

Hoshizora írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review