2018. május 21., hétfő

Vincent

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, május 21, 2018
Spoilert tartalmazhat az előző részre nézve!!!
Tartalom:
"Vincent knows the glamorous side of the Mafia, being born a soldier.
Lake lives on the opposite side of the tracks, born the daughter of a soldier.
The light and dark side of him are at constant war, but he is letting his darkness reign.
She is trying to find peace, and she will soon be far enough away to find it.
Discovering that his boss owns her, showed him how little he knew her.
Knowing all about him only makes her want to hate him.

I’m a fu**ing made man.
I’m just fu**ing trailer trash."





Én és a könyv:
Érdekelt Vincent története. :)

Véleményem:
Bizonyos szempontokat nézve jobb volt, mint az első rész.
De én mégis nehezebben haladtam ezzel, mint a másikkal.
Lake-t például sokkal jobban kedveltem, mint Elle-t.
Ő egy igazi belevaló hősnő. Erős volt a legnehezebb pillanatokban is.
De néha nem lehet eldönteni, hogy bátor vagy csak szimplán hülye. xD
Voltak pillanatok, amikor arra gondoltam, hogy tényleg halálvágya van.
Vincent nem lett a kedvencem. (Bár az első részben Nero sem, szóval ez nem újdonság. Úgy tűnik ezek a maffiás srácok nem tudnak engem meghódítani.)
De azért voltak olyan megmozdulásai, ami miatt tudtam kedvelni. Például, hogy nem akarta mindenáron megzabolázni Lake-t. Pedig mindenki folyton azt mondogatta neki, hogy csináljon valamit a lánnyal. Ő viszont úgy szerette Lake-t ahogy volt és bár néha neki is az agyára ment, hogy a lány milyen engedetlen és makacs, de nem tett különösebb erőfeszítéseket, hogy változtasson ezen.
És igen, ezekben a könyvekben tényleg mindenki elmebeteg-pszichopata.
Méghozzá súlyosan.
A csajok is.
Jobb nem az útjukba keveredni, mert nem érdekli őket, hogy ki vagy, elintéznek…
Elég csúnyán.
Ez a rész talán kicsit durvább is volt valamilyen szinten, mint az első.
Sötétebb és komorabb.
Legalábbis én annak éreztem. Illetve talán azért is éreztem komolyabbnak, mert ezúttal nem a tipikus tinis bajok voltak előtérben. Nagy szerepet kapott a család, a szeretet, az odaadás.
Plusz több minden történt benne.
De ebben a részben kicsit több poénos rész is akadt. Melyek nagy részét – furcsa mód – Lucca és Amo szolgáltatta. xD

Hmmm, mint sokan mások én is nagyon várom Lucca sztoriját. Csak épp én nem azzal a lánnyal hoznám össze, akivel valószínűleg össze fog jönni. De azért kíváncsi leszek, hogy ezek ketten miképp lesznek meg egymás mellett.

Ami nagyon tetszett: 
Poénok

Ami nem tetszett: 
Volt pár jelenet, ami nem tetszett.

Idézet:
“Hey, darlin’,” a familiar, deep voice greeted her. Chloe looked up at Lucca, wondering how he could appear and disappear without a sound. He was the last person anyone would want to catch them offguard, and she was the first person who shouldn’t be snuck up on. Lucca pulled out a cigarette and held it with his lips as he spoke. 
“I hear you’re still saying you’re a germaphobe. Have you ever thought of telling the truth, just once?” He flicked his Zippo with his wrist and lit the end. 
Chloe looked down at her lap and squeezed her hands together. “I-It’s not a lie.”


Lake found peace with whatever fate she was going to meet. Sacrificing herself for her best friend, a protector who deserved protecting, and a broken girl who shouldn’t have a hand laid on her was a good way to go out.


“Vincent, what the hell are you thinking?” She quickly turned around and pulled her shorts down to cover her butt again.
His dark, husky voice enveloped her body. “Sweetheart, you don’t want to know what I’m thinking.”


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review