2018. május 24., csütörtök

Bosszuállók - Végtelen háború

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, május 24, 2018
Tartalom:
"A Marvel mozis univerzumának egészét felölelő, tíz év eseményeinek tetőpontját jelentő Bosszúállók: Végtelen háborúban minden idők legnagyobb és leghalálosabb leszámolására kerül sor. A Bosszúállóknak és szövetségeseiknek mindent kockára kell tenniük, hogy megfékezzék a nagy erejű Thanost, aki egy szemvillanás alatt elpusztíthatja a világot."



Véleményem: 
Vártam az értékelés megírásával, mivel szerettem volna, ha nem a film megnézése utáni kiakadásom határozza meg a szavaimat. xD
Mivel sajnálatos módon kiakadtam. :D
Habár nem rossz értelemben. Mivel most, hogy már megnyugodtam azt mondhatom tetszett ez a kivitelezés. De a moziban konkrétan fel tudtam volna kiáltani, hogy: MI VAN?
Szóval a filmet május elsején néztük meg 3D-ben.
Nekem nagyon tetszett.
Kezdjük azzal, hogy bár két és fél óra, én nem tartottam hosszúnak. Az események hamar beindulnak és végig pörgősek maradnak.
Néhány értékelésben azt olvastam, hogy egyesek soknak találták a szereplőgárdát - mivel szerintük senkire nem jutott rendesen idő és úgy már túl sokan voltak stb.
Nos, én nem vagyok ezzel így. Ezeket a szereplőket a sok-sok előző filmből már jól ismerhetjük. Tudjuk milyenek, tudjuk miket éltek át. Szeretjük őket.
Így ha valami történik velük, akkor együtt tudunk érezni. Igen, itt mindenkiből csak morzsákat kapunk. Ám szerintem pont jól volt adagolva. Senkiből sem volt sok és mindenkinek meg volt a maga szerepe.
A poénok is tetszettek. Bár nekem azok mindig tetszenek. xD
A Marvel filmeken általában halálra röhögöm magam. Imádom, hogy a legkomorabb pillanatban is közbetudnak szólni valami szarkasztikus megjegyzést. :D
És igen, akadtak megható jelenetek is. Én egy résznél majdnem sírtam.
Persze nem mondom, hogy nem volt olyan része a filmnek, amit hülyeségnek találtam. De összességében én elégedett vagyok és már alig várom a következő részt.
Fhúúú, de messze van még...

Ami nagyon tetszett:
Minden. :D

Ami nem tetszett: 
Spoileres lenne leírnom. xD


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review