2018. május 21., hétfő

Ne szeress!

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, május 21, 2018
Tartalom:
"A fiú, aki az autót vezette, megfordult és rám nézett. A zöld szemek figyelmesen végigmértek. Ez lehetetlen. Ledermedve bámultam. Ugyanazok a szemek voltak. Az ő szemei. Azok a bizonyos szemek az álmomból, és most már azt is megtudtam, hogy néz ki az arca és a teste. Amikor korábban azt gondoltam róla, hogy biztosan szemérmetlenül jóképű, az bizony messze elmaradt a valóságtól.
– Te vagy az? – krákogtam, aztán rögtön el is hallgattam. Nyilván bolondnak tartana, ha megkérdezném tőle, mi keresnivalója volt az álmomban, és még csak nem is vehettem volna rossz néven tőle. A világ legidiótább felszedős dumája lett volna.
Oldalra billentett fejjel méregetett, karját az autó tetejére fektette. Várakozásteljesen nézett rám. Nem tévedtem. Ezek a szemek összetéveszthetetlenek.
– Sajnálom. Nem láttad, hogy jön az autó? – kérdezte meleg hangon.
Ez ugyanaz a hang volt. Tévedés kizárva."


Én és a könyv: 
Nem a legszebb borító, amit életemben láttam. De mégis vonzotta a tekintetem. Aztán elolvastam a tartalmat is és azt mondtam magamban; Miért ne? xD

Véleményem:
Limonádé könyv, amit konkrétan egy nap alatt ki lehetett végezni.
Nem kell rajta túl sokat agyalni. Igaz az elején kissé kusza, de minden meg lesz magyarázva.
Viszont nem mondhatnám, hogy tetszett.
Azért kezdtem bele, mert görög mitológiai elemeket tartalmaz. (Nyomokban.)
Hisz a tartalomból már kiderül, hogy Cayden magával Zeusszal kötött egyességet.
Gondoltam persze, hogy nem lesz egy Percy Jackson. De azért ennél jobbat vártam volna. Mondjuk több sztorit. Mivel egyetlen apró jelenet kivételével konkrétan semmi nem történik a kavaráson kívül.
Adott nekünk két barátnő(khm… ahaaa, barátnő…), akik együtt mennek egy erdei táborba a nyáron.
Robyn a mindig tökéletes és magabiztos csaj.
Illetve Jess akinek tönkre ment az élete, visszahúzódó és nem olyan tökéletes.
Robyn-ról még azt kell tudni, hogy egy hülye ribi és senki ne akarjon ilyen legjobb barátnőt.
Jess-ről meg azt, hogy csak szimplán hülye és igazából ilyen legjobb barátnőt se akarjon senki magának.
Aztán jön Cayden, aki minden lány álma és kikezd mindkét csajszival.
Amire persze meg van az oka. Annyit mondok, hogy köze van a Zeusszal kötött megállapodáshoz. :D
A lányok barátsága nem bírja ezt a súlyt.
Jess még úgy-ahogy próbálja menteni a menthetőt, néha… De mivel halálosan beleszeretett Cayden-be, nem bírja nézni ahogy az Robyn-t ölelgeti. (Akinek amúgy egy éve van pasija.)
Robyn sem bírja nézni, hogy cuki fiú törődik a másik lánnyal is, így sokszor oda pirít a barátnőjének, csakúgy mellékesen, hogy; Ő egy teljesen más szint, mint te és ne akaszkodj rá.
Említettem már, hogy van barátja? Igen. A neve pedig Cameron. Szegény Cam el is veszik a süllyesztőben. Volt Cam, nincs Cam.
De az olvasó érzi, hogy Cayden valójában Jess-ért van oda és csupán a küldetése miatt nyomul a másik lányra.
Bla-bla-bla.
Szóval a könyv nagy részét ez a rinya teszi ki.
Én pedig komoly késztetést éreztem arra, hogy belépjek a könyvbe és mindenkit felpofozzak.
A szereplők közül konkrétan senkit nem kedveltem meg.
Felszínesek és ostobák.
Vagyis bocsi, a mellékszereplőket egészen bírtam; Josh, Leah, Apollón.
Még a főgonosz az, aki egész érdekes figurának tűnt. De neki egyelőre nem sok szerep jutott.
A vége az meg…
Felháborodottan felkiáltottam, hogy; Most komolyan így fejezték be?
Szóval összességében: Ez nem az én könyvem volt.

Ami nagyon tetszett: 
A mellékszereplők közül volt pár szimpatikus.

Ami nem tetszett: 
A véleményemben kifejtettem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review