2017. október 16., hétfő

AZ

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, október 16, 2017
Tartalom:
"Egy maine-i kisvárosban a The Losers Club hét fiatal tagjának szembe kell néznie az élet komoly problémáival, az idősebbektől elszenvedett megaláztatásokkal és egy bohóctestet öltött szörnyeteggel, Pennywise-zal."



Véleményem:
Először is Wow....... Jó rég nem írtam egyetlen bejegyzést sem. Sajna manapság nem volt kedvem blogolni, plusz voltak egyéb tényezők is(amikkel senkit sem fogok untatni) pedig bőven olvastam új könyveket és néztem új filmeket. O.O
De most visszatértem és ezúttal arról a bizonyos AZ-ról fogok írni.

Meglehetősen szkeptikusan álltam a filmhez. Kislány koromban nagyon-nagyon sok Stephen King filmet láttam.
Viszont az Az kimaradt. Valamikor tavaly néztem meg a régi feldolgozás mindkét részét és nekem nagyon nem tetszett. Valahogy unalmasnak és gagyinak találtam.
Pár napja, éjjel pedig volt szerencsém megnézni a 2017-es változatot.
Az új feldolgozás kifejezetten tetszett.
Nem találtam unalmasnak és tök sok minden volt benne, ami a másik filmben nem. Egy-egy részt pedig logikusabbnak találtam. Valahogy jobban átjött a hangulat, a szereplők stílusa és mindenki kedvelhető volt. A gyerekszínészek nagyon jól alakítottak és izgultam értük, mivel mindannyiukat nagyon megkedveltem.
De nem feledkezhetünk meg Bill Skarsgård-ról sem, aki szerintem szintén jól hozta a szerepét. Igazán félelmetes fejeket tudott vágni. :D
A film néhol még vicces is volt. Leginkább a tipikus fiús beszólogatások.
Úgy igazán félelmetesnek nem mondanám. De azért valahogy mégis átjárta a filmet a sötét hangulat. *-*
Nem ijesztgetős, de mégis borzongató.

Végül: Bár nekem semmi bajom nem volt a magyar szinkronnal, valószínűleg feliratosan is meg fogom nézni, mivel kíváncsi vagyok az eredeti hangokra. :D

Ami nagyon tetszett: 
Úgy összességében.

Ami nem tetszett:
....


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review