2017. október 16., hétfő

Az ​árulás csókja

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, október 16, 2017
Tartalom:
"EGY HERCEGNŐ KERESI A HELYÉT AZ ÚJJÁSZÜLETETT VILÁGBAN.

Megszökik az esküvője napján. Ősi iratokat lop el a kancellár titkos gyűjteményéből. A saját apja küld fejvadászokat utána.
Ő Lia hercegnő, Morrighan Királyságának Első Leánya.
Morrighan Királyságának rendjét hagyományok és egy letűnt világ történetei szabják meg, de bizonyos hagyományoknak Lia nem hajlandó engedelmeskedni. Az elrendezett házasság elől menekülő és új életre vágyó lány az esküvője reggelén egy távoli halászfaluba szökik. Egy fogadóban talál munkát, ahová hamarosan két idegen érkezik, de Lia mit sem tud arról, hogy egyikük az elhagyott herceg, a másik pedig egy ellene küldött orgyilkos.
Megtévesztés és árulás szövi hálóját a három fiatal köré, és Lia veszedelmes titkokra bukkan, amelyek elpusztíthatják a világát. A titkokon túl azonban olyasmit is talál, amire nem számított – szerelmet."




Én és a könyv: 
Hirtelen ötlettől vezérelve vettem meg a regényt, de már régóta tervben volt az elolvasása.

Véleményem:
Mit is írjak?
Ez a regény meglepett.
Nagyon régóta húztam az elolvasását és azt gondoltam, hogy biztos nem lesz nagy szám.
Azt hittem, hogy ez is csak egy túlértékelt sztori.
De már az első fejezet kellő módon lekötött.
Plusz ici-picit meglepett, hogy valamilyen szinten fantasy elemeket tartalmaz. Azt hittem, hogy csak szimplán egy kitalált világban fog játszódni. (Mint pl. a Hatalom trilógia)
Arról nem is beszélve, hogy nem csak fantasy, de még disztópikus is.
A leírások is szépek voltak és olvasmányosak, nem az a fajta, amit az ember legszívesebben átugrana.
Aztán amikor éppen úgy éreztem, hogy az események kezdenek számomra kicsit ellaposodni – túl sok románc és agyalás, akció nélkül-, jött egy hatalmas csavar.
Az írónő ördögi módon átvert engem. xD
Megvezetett és én simán bevettem, amit elém tálalt.
Utána meg csak kapkodtam a fejemet, hogy ez, hogy a fenében történhetett??? Hogy lehet, hogy ennyire nem figyeltem? Befejezést után kapásból újraolvastam a sztori elejét mindenféle jelek után kutatva.
Szóval le a kalappal! :D
Remélem a folytatások is ilyen jók lesznek. Szerencsére már a polcon várják, hogy elolvassam őket. :)
Mondjuk azért azt várom, hogy a szerepelőket még ennél is jobban megismerhessem. Az írónő egész jól felvezette őket. A hercegnő például nagyon szimpatikus és nem az a tipikus hülye liba, akinek először egy nagy átalakuláson kell keresztülesnie. A herceg pedig egész titokzatos egy alak, ahogy az fejvadász is. Mindketten nagyon érdekes figurák és egyelőre nem tudom kinek szurkoljak. (Na, jóóóó. Egy kicsit jobban húz a szívem az egyikük felé, de majd még meglátjuk.) Szóval egész jól megismerhetjük őket. De tudom, hogy mindannyiukban sokkal több minden van még és nagyon kíváncsi vagyok. 
Most már csak sort kellene kerítenem a másik két részre is. xD

Ami nagyon tetszett: 
A csavar.

Ami nem tetszett:
...


Idézet:
"Aznap volt a napja, hogy ezer álom elpusztuljon, és egyetlen új szülessen."

"– (…) semmi sem tart örökké. Még a nagyság sem.
– Valami mégis.
Szembenéztem vele.
– Igazán? És mégis micsoda?
– Az, ami számít."

"Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy hercegnő, éppen akkora, mint te. Az egész világ az övé volt. A parancsának még a fény is engedelmeskedett. A nap, a hold és a csillagok is elébe térdepeltek, csak intenie kellett. Egyszer volt…"


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review