2016. október 8., szombat

Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, október 08, 2016
Tartalom:
"A varázslatos történet középpontjában a 16 éves Jake áll, akit egy családi tragédiát követően folyamatos rémálmok gyötörnek. Kezelőorvosa javaslatára Jake egy tengerentúli utazásra indul, hogy meglátogasson egy elhagyott árvaházat, ahol nagyapja nevelkedett gyermekként. Odaérve kiderül, hogy a hely nem más, mint egy átjáró egy párhuzamos dimenzióba, ahol különös képességekkel bíró gyermekek élnek egy varázslatos dada, Vándorsólyom kisasszony felügyelete alatt."



Véleményem: 
Szóval anyuval és a testvéremmel elnéztünk a moziba, mivel most Cinema napok vannak/voltak és nagyon olcsók a jegyek. :D
Hármunknak fizettem 3300 Ft-ot két darab 3D szemcsivel. (Mert hát alap, hogy 3D-ben néztük meg)
Először volt egy kis technikai bibi a filmmel.
A bibi az volt, hogy elindult és nem működött a 3D. Szóval már néztük 10 perce, amikor többen is kimentek, hogy reklamáljanak; Valami itt nagyon nem stimmel.
Na utána újra indították a filmet... Szóval az eleje nagyon berögződött. xD
Kicsit unalmasan indult a történet, bár ez nem gond. Fel kellett valahogy vezetni az eseményeket és elég jól megmagyaráztak mindent.
(Megjegyzem a könyvet még nem olvastam. Szóval nem tudom mennyire könyvhű)
Igazából totál elvárások nélkül ültem be a filmre és körülbelül semmit sem tudtam az alap történetről. Szóval nekem ez egy pozitív csalódás volt, mert egy jól felépített alapot kaptam.
Bár tény, hogy néhol maradtak kérdéseim. Leginkább ezzel az idősíkos dologgal kapcsolatban. xD
A szörnyeket(Üreseket) nagyon imádtam, szerintem tök jól megcsinálták őket.  Illetve a főgonoszt is bírtam, mert olyan jópofa volt. xD Plusz úgy összességében a látványvilága nagyon ott volt. *-*
A főszereplő sráccal kissé hadilábon állok, mert szegény párának arcmimikája az nem igazán volt...
De azért úgy összességében nem vitt el sokat a film élményéből.
Szerintem én elolvasom a regényt is.
Összességében: Nekem tetszett :D Lehet, hogyha a könyvet olvastam volna, akkor kicsit másként vélekednék, de így ezt mondhatom. ^^


Ami nagyon tetszett: 
Látvány
Alapsztori
Üresek

Ami nem tetszett:
Az eleje kicsit lassan indul be



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review