2016. október 10., hétfő

Hatsukoi Monster

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, október 10, 2016
Tartalom:
„Kaho, a dúsgazdag Nikaidou család burokban élő leánya egy tokiói középiskolában szeretne önálló életet kezdeni, azonban már az első tanítási napon majdnem elgázolja egy teherautó. Az utolsó pillanatban egy jóvágású idegen menti meg hősnőnket, aki természetesen azonnal beleszeret az ismeretlenbe. Kis idő múlva ismét találkoznak, és Kaho gyorsan szerelmet is vall Takahashi Kanadénak, akiről csak ekkor derül ki, hogy Kaho főbérlőjének a fia, és megjelenése ellenére valójában egy ötödik osztályos általános iskolai tanuló.”


Véleményem: 
Egy anime, ami tökéletesen alkalmas agyzsibbasztásra. xD
Nagyon átlagosan, szinte már sablonosan kezdődött.
Gazdag csajszink első látásra szerelmes lesz a menő megmentőjébe. De aztán! Kiderül, hogy a megmentője még csak ötödik osztályba jár. Igen; Ötödikbe. Általános iskolába.
Hatalmas pofára esés!
Nekem konkrétan az első rész után ezeke voltak a gondolataim;
"Öh… Én most konkrétan sokkos állapotban vagyok. XD Miközben néztem, a fejemet fogtam és kínomban röhögtem
Ez meg mi volt? XD
Jesszus. Kinek jutott ilyen elmebeteg dolog az eszébe? Uh, és azok a rövidnadrágok… Te jó ég, megvakultam.
Hm… Meg kell lesnem majd a második részt is."
Leginkább az őrült szóval tudom jellemezni.
Vannak pillanatai, amikor tényleg nagyon fárasztó tud lenni.
Viszont többségében inkább vicces. Mondjuk nem tagadom a poénok nagyon betegek tudnak lenni. Tipikus japán humor.
Pl: A szöszi srác, aki babákat gyűjt... xD
A karakterek sem éppen a normálisak. Bár egy ilyen animétől nem is igazán várhat mást az ember.
Nekem az utolsó két rész nem igazán tetszett, de összességében időtöltésnek jó volt.


Ami nagyon tetszett:
Vicces

Ami nem tetszett:
Rövid nadrágok!!!
Utolsó két rész.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review