2014. november 4., kedd

Annabelle

Bejegyezte: 1995 dátum: kedd, november 04, 2014
Tartalom:
"Ez a film Annabelle eredetéről beszél. A különleges babát nem a filmesek találták ki: jelenleg is vitrinbe zárva látható egy okkult múzeumban: a terembe, ahol kiállították, ritkán mer bárki bemenni, csupán egy lelkész jár be hozzá, hogy havonta kétszer megáldja.
Az Annabelle azt az esetet beszéli el, amikor a gonosz először elszabadult.
John Form csodálatos ajándékkal lepi meg terhes feleségét, Miát: egy régi babával. De a családi békét hamarosan szörnyű események dúlják fel; egy éjjel a fiatalok házára egy sátánista szekta tagjai törnek rá. És a nyomukban nemcsak vér és fájdalom marad - elszabadítanak a házban valamit, ami sokkal borzasztóbb náluk. Ő Annabelle."



Véleményem:
Gondolom sokaknak tetszett a Démonok között című film, amelyet jómagam a moziban néztem meg és bár nem tartottam hű, de ijesztőnek azért tetszett és érdekes volt.
Az Annabelle amolyan előzmény és az első rész megnézése nélkül is nyugodtan megtekinthetjük, mert nem kapcsolódik egymáshoz a két film. (Persze azt leszámítva, hogy a baba a másik filmben is feltűnik)
És akkor most következzen a feketeleves, ugyanis nekem nem tetszett az Annabelle története...
Először is: Nem ijesztő. Persze a Démonok között se volt az a sikítófrászos film, de azért ennél sokkal rémisztgetősebbre sikerült. Az Annabelle után nyugodt szívvel aludtam el és még egy percre se jutott eszembe a történet.
Hisz mitől is féltem volna? Mr. Fekete pacától? (Aki amúgy a démon akart lenni...) Ennél a figuránál bármelyik zombikarakter ijesztőbb... Ez olyan volt, mint egy... hát nekem macska jutott eszembe róla. ( Amúgy a tényleg ijesztőbb jelenetek többsége benne volt a trailerekben...)
Pedig én nagyon vártam ezt a filmet, de konkrétan majdnem elaludtam közben.
Az alap szituáció sem túl eredeti. Egy kedves család, első babáját várja és persze megtámadják őket és miért is ne? Nem egyszerű betörők, hanem valami szekta tagjai... Természetesen van egy kedves pap, aki segíteni akar, meg egy másik kedves valaki, akit a család nem is ismer, de ő olyan jó fej, hogy segít.
A vége pedig kiszámítható volt és cseppet sem lepett meg.
Igaz, hogy azoknak akik nem igazán szoktak horrort nézni ijesztő lehet és izgalmas, de nekem csalódás volt.

Ami nagyon tetszett: 
A baba (nem a játék XD) nagyon aranyos volt.

Ami nem tetszett: 
Nem ijesztő.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review