2016. február 29., hétfő

Miraculous – Katicabogár és Fekete Macska kalandjai

Bejegyezte: 1995 dátum: hétfő, február 29, 2016
Tartalom:
"Marinette és Adrien kivételes középiskolások. Meg kell menteniük Párizst! Gonosz lényeket - az Akumákat - kell elkapniuk, akik bárkit átalakítanak gonoszokká . Ezek után szuperhősökké válnak: Marinette Katicabogárrá , Adrien pedig Fekete Macskává."

Véleményem:
Meglehetősen rákattantam erre az új mesére. :D
Hát igen, lecsapott a mesemániám.
Nagyon kíváncsi leszek a végére és, hogy miképpen fog bonyolódni a sztori.
De vannak benne hatalmas nagy fekete foltok. Olyan mintha az
elejét egyszerűen kihagyták volna és rögtön a harmadik vagy negyedik résztől kezdték volna vetíteni. Amikor megnéztem az első részt a tévében, YouTuben rögtön rákerestem, de ott is ugyanaz volt megjelölve első részként.
Szóval nem tudjuk, hogy Katica és Macska hogyan kapta az erejét és miképpen kezdődött el az egész vadászunk a szörnyekre dolog. Azt gondoltam, hogy majd szépen fokozatosan megmagyarázzák. De már megnéztem 15 részt, de semmi múltba tekintés nem volt. (Eddig)
Illetve az se derül ki, hogy a főgonosz miért akarja a talizmánokat.
Ezek a dolgok előbb-utóbb csak kiderülnek. :D Sőt szinte biztos, hogy ki fognak derülni, mert nem hiszem, hogy a készítők lógva hagynának ilyen dolgokat. :D
És ugye még nincs vége az első évadnak *-*
(Ui: Na, azóta teljesen végig néztem és ezek a dolgok az utolsó részekben derülnek ki/25-26. rész/ :D Érdekes megközelítés, hogy mindezt a végére hagyták, de jó volt így :D)
Szóval, ha ezt a dolgot félretesszük, akkor nagyon jó mese. Nekem legalábbis tetszik.
Mondjuk persze tele van a tipikus mese hülyeségekkel, mint például: maszkot húzok és már senki sem ismer fel. :D De ehhez már hozzászokhattunk.
A szereplők nagyon aranyosak.
Marinette egy kelekótya igazi kislány(amúgy a szereplők elvileg középiskolába járnak, ugyanis az egyik részben szó volt róla :D), aki jó példát mutat a kisebbeknek is. Viszont betegesen bele van esve az osztálytársába Adrienbe. xD Kissé fanatikus, ha engem kérdeztek. Viszont egyben vicces is, amikor állandóan szerencsétlenkedik, ha a fiúval beszélnie kell vagy próbálja megvallani az érzéseit.
Ezzel ellentétben Adrien persze észre se veszi. Mármint úgy kezeli, mint bárki mást az osztályban. Kedves vele és néha beszélgetnek is, de ezen kívül semmi különösebb érdeklődést nem mutat.
Adrien egyébként egy csendes, aranyos fiú, aki bár híres egyáltalán nem nagyképű és meglehetősen szeretethiányos, hisz az apja nagyon hanyagolja.
Viszont mindkettőjük személyisége menten megváltozik, ha felhúzzák a szuperhős gúnyát. :D
Marinette sokkal magabiztosabb, ügyes és határozott.
Adrien pedig egy igazi kaszanova, aki kissé beképzeltnek tűnhet és mindenben segít Katicának.
Természetesen egyikük sem tudja a másikról, hogy kit rejt a maszk.
A mese vicce -legalábbis számomra -, hogy Marinette szerelmes
Adrienbe, Adrien pedig szerelmes Katicába. Katica meg persze nem szerelmes Macskába és minden udvarlási kísérletét hárítja.
Szóval végül is szerelmesek egymásba, csak nem tudnak róla. xD Én ezen jókat vidulok.
Rajtuk kívül természetesen más állandó szereplők is vannak.
Az egyik, akit kiemelhetünk Marinette legjobb barátnője, aki igazán aranyos és tényleg igazán jó barát.
A másik, aki még sokat szerepel Chloe, aki viszont tipikusan az a karakter, akit nem lehet szeretni. Mivel Ő az osztály beképzelt lánykája, aki kihasználja a hatalmát és másokat is.
Érdekessége még a mesének, hogy bár van egy állandó főgonoszunk, Ő konkrétan nem száll szembe hőseinkkel, hanem elküldi a kis pillangóit, akik bárkit megfertőznek a gonoszsággal és erőt kölcsönöz nekik. Így a gonosz palettán meglehetősen színes. Mindig valaki új, valami új képességgel.

A grafika nekem nagyon tetszik. A szereplőket igazán aranyosra csinálták és eszméletlen vicces fejeket tudnak néha vágni. xD Plusz Párizs is nagyon jól meg lett csinálva, szóval a hátterek is szépek és részletesek.
És a kis talizmán manók - Tikki és Plagg- is nagyon aranyosak. Mind a kettőnek van saját személyisége is. Plagg például egy kis bajkeverő, aki sajt mániás. :)
Nekem a magyar szinkron is tetszik, szerintem jó hangokat válogattak össze.
Egyébként kicsit hasonlít  egy régi animére, aminek a címe: Kamikaze Kaitou Jeanne.
(Amit egyébként kisebb koromban imádtam)
Szóval összességben: Nagyon tetszik ez az új mese és szinte biztos vagyok benne, hogy a későbbiekben majd bonyolódik a történet is. ^^


Ami nagyon tetszik: 
Úgy összességében

Ami nem tetszik:
...







30 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!
Te magyarul nézted a 15. részig?
Mert én akárhogy keresem, mindig csak a 12. részig van magyarul... :(
Amúgy nekem is nagyon tetszik ez a mese!

1995 írta...

Szia!
Én franciául néztem meg. De azóta már van feliratosan is, a 24. részig :D De ha nagyon szinkronosan szeretnéd folytatni, akkor elvileg hamarosan a Disney folytatni fogja. :)

Unknown írta...

Én láttam a YouTube -on azt a részt amibe az erejüket megkapják!
Az van , hogy egy kínai öregnél van egy olyasmi zöld izé ami nekik is van Tikki meg Blagg és egy kis barna dobozból jönnek elő Marinette mégilyed és mindent dobál felé de utánna beszélgetnek és összebarátkoznak Tikki megmutatja neki , hogy tudja használni erejét Adriennél ugyan ez csak ő nem ilyedt meg Blagg-tól és így tovább jön a 2.-rész amiben már harcolnak , szerintem ezt láttátok meg én is a neve Időlopó!;) Szívesen ha segítettem valamit!;)

1995 írta...

Amikor én néztem, akkor még az a rész nem volt meg.
Mivel amiben az erejüket megkapják az a 25. és a 26. rész. Azóta természetesen én is láttam. Csak a mesében kicsit ilyen nyakatekerten csinálták meg, hogy az első két rész az évadzáró rész.

Norbi= Ecset szeretlek írta...

:) Imádom igazadvan! Marinet szerelmes Adrienbe Adrien pedig Katicába! :) :*

Eszti írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Eszti írta...

Sziasztok
A tesóm és én nagyon szerwtjük ezt a mesét! Azt szeretnénk kèrdezni lehet e kapni ilyen figurát?( marinette)vagy rendelni?

1995 írta...

Szia Eszti!
Én most rákerestem és vannak figurák, sőt plüss is :D De csak külföldi oldalon láttam, szóval nem tudom, hogy nálunk kapható-e hasonló.
http://www.nerdmuch.com/wp-content/uploads/2016/01/miraculous-ladybug-plush.jpg
https://i.ytimg.com/vi/uvP26DHpXok/maxresdefault.jpg
http://www.oafe.net/blog/wp-content/uploads/2016/02/tf16_ladybug3.jpg

Én egyébként olyat is láttam, hogy egy lelkes rajongó saját maga készített babákat, amiket ő varrt és azok nagyon édesek voltak.

Eszti írta...

Nagyon köszönöm és utánnanézek! Köszi!😊

Eszti írta...

És ezeket meg is lehet venni ?

Eszti írta...

Rendelni?

1995 írta...

Ezt nem tudom :) Annyira nem néztem az oldalakat. De esetleg nézd meg az ebay-n :D

Eszti írta...

Oké köszi!

Névtelen írta...

Kiderül hogyan kapták az erejüket, erről szól a záróepizód...
Érdemes egy sorozatot végignézni, mielőtt az ember kritikát mond róla

1995 írta...

Érdemes a véleményt is végig olvasni mielőtt a másikat kritizáljuk... Bele van írva a véleménybe, hogy azóta végignéztem és az utolsó epizódokban derül ki.
És nem értem miért ne írhatnék véleményt az előtt, hogy vége lenne?
Ez egy kezdeti véleményem volt és amikor írtam, a mese még csak a 10. rész környékén tartott. Én szeretem azt is leírni, hogy mik az első gondolataim. Később maximum kijavítom magam. Ahogy itt is tettem.

Gabcsi írta...

Szia!
Lehet már tudni valamit a 2.évadáról?

1995 írta...

Szia4
Azt olvastam, hogy valószínűleg idén már nem fog megjelenni a második évad. (Sajnos) Illetvem még azt olvastam, hogy most 2016. májusában kezdték meg a munkálatokat a második évaddal kapcsolatban. Reménykedjünk benne, hogy inkább előbb érkezik :)

Unknown írta...

Lehet tul idös vagyok már ehhez de egyszerüen oda vagyok tikkiért.a fiammal együtt nézzük.köszönjük hogy kiirtátok az epizodot amibe kiderül hogy került hozzájuk a katica és a macska.

Unknown írta...

Én imádom ezt a mesét és már úgy várom a 2.epizódot hogy, az katasztrófa!!! A barátnőmmel állandóan az internetet bujuk emiatt xd aki valami előzetest tudna vagy valami hasonlót a 2.epizódrol? az küldene egy linket? Előre is köszönöm a választ. :)

Miraculousfan2006 írta...

A Miraculous-Eredet 1. És 2. Része franciául van magyar felirattal,amiben megkapják az erejüket

Miraculousfan2006 írta...

1995!2016 Decemberében már adják a 2.évadot magyarul a Disney Channelen!Úgyhogy Miraculous Karácsony lesz!

Miraculousfan2006 írta...

A Miraculous-Eredet 1. És 2. Része franciául van magyar felirattal,amiben megkapják az erejüket

Vivienne írta...

Nagyon jól összeírtad! :) amugy ha kicsit detektív módba kapcsolunk, rá lejeg jönni a vége felé, hogy ki is a főgonosz.. asszem én réjöttem, alaposan nézzétek meg a 24.részt illetve 25-ik rész elsö felét. Egy jó pillanatban el lehet kapni valami fontosat, és kiderül a turpisság, sok mindent megmagyaráz! :D nem akartam leirni, én se azeretem a spoilereket, de sziveden kitárgyalom valakivel, aki szeretné. :)

Hordozó01 írta...

NEm akkarom le lőnni a poént a főgonoszról de igazi alakjában nem nagyon láttni ja és nagyon hires valójában.

Hordozó01 írta...

NEm akkarom le lőnni a poént a főgonoszról de igazi alakjában nem nagyon láttni ja és nagyon hires valójában.

Unknown írta...

Azok nem manók, hanem kwamik :) Én is nagyon szeretem a Miraculous-t és nagyon, de nagyon várom a második évadot! A karácsonyi nekem nem tetszett annyira, vagyis inkább nagyobb durranásra számítottam (Pl.: Spoilerekre vagy ilyesmi).

Unknown írta...

Hát igen az elsőkét részt utolso résznek vetitik le de 20017 őszén jön ki a 2.évad juhu!!!!

Remélem tudtam segíteni az információval tudok még sokat a 2. Évadról ha érdekel valakit jelezze itt a kommentben. Puszi😘😊

Unknown írta...

Pontosabban mikor??

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
enci írta...

én már majdnem végesztem a 3.évaddal már nagyon régóta követem asorozatot jó ajánlom mindenkinek

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review