2016. március 2., szerda

Az 5. hullám

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, március 02, 2016
Tartalom:
"Sötétség. Rombolás. Járvány. Invázió. És ez csak a kezdet. Eddig négy hullámot kellett kibírniuk a Föld lakóinak. Az idegenek nem kérdeznek, nem magyaráznak. Megfosztják az emberiséget az energiájuktól, a földdel teszik egyenlővé a városaikat, betegségeket küldenek rájuk, és támadásba lendülnek. De a legrosszabb még hátravan.
Az érkezők emberi alakot tudnak felvenni. Így már a legyőzöttek közötti bizalomnak is vége, senki nem tudhatja, hogy embertársa nem az ellenség ügynöke-e. Egy kamaszlány azonban nem törődik azzal, hogy semmi esélye. Amikor elrabolják az öccsét, a nyomába ered, és makacs elszántsága minden támadót meglep..."


Véleményem:
Végre megtudtam nézni. *-*
Nagyon vártam a filmet és irtó kíváncsi voltam rá. Már a regény olvasása közben arra gondoltam, hogy nekem ez filmben biztos tetszene. (Könyvben sajna nem igazán fogott meg, de az alapötlet nagyon bejött.)
Sok lehúzós értékelést olvastam, amiket nem értek meg :D
Nekem tetszett. Sőt, anyuval és öcsémmel néztem, akik nem olvasták a könyvet és nekik is tetszett.
Egészen hű maradt a regényhez is. Igazából leginkább csak a töltelék részeket hagyták ki. Azokat
amik érdektelenebbek, vagy csak személyiség megismerős és kapcsolat kiépítős jelenetek voltak. Vagy épp néhány múltba visszatekintős részt. Illetve minimális változtatások voltak. (Vagy lehet, hogy csak én olvastam már régen a könyvet és, ha valami fontos ki is maradt vagy változtattak rajta, arra már nem emlékszem. xD)
Amit kicsit bánok az-az, hogy a sztori nem Sam-re koncentrált rá, hanem inkább Benre. Persze igen a regényben is rákoncentrálunk Benre is. Fontos szerepe van neki is. De akkor már Sam is kaphatott volna pár személyes, komoly jelenetet. Szerintem nagyon ütős, hatásos jeleneteket lehetett volna készíteni a karakteréhez. Kicsit mellékesnek érzetem őt, aki csak a megmentésre várt, pedig az ő személyiségében ennél több van.
Plusz még Evan karakterére dolgoztam volna kicsit jobban rá a készítők helyében.
A Csodaország gépezetet is másképpen képzeltem, de ez már csak személyes. :D
A szerelmi szál is kellő arányban volt jelen. Nem vitt el túl sokat a film egészéből.

Ami nagyon tetszett: 
A repcsi lezuhanás :D Igaz, hogy kemény 1 perc körülbelül, de nekem az volt a kedvenc részem a regényben és örültem, hogy nem hagyták ki.

Ami nem tetszett: 
Több jelenetet is kaphatott volna Sam.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review