2016. február 7., vasárnap

Jeruzalem

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, február 07, 2016
Tartalom:
"A Jeruzalem című horrorban egy fiatal amerikai pár Jeruzsálembe látogat, hogy megcsodálja az ősi várost, ám egy bibliai lidércnyomásnak lesznek részesei…"


Véleményem: 
Tegnap volt balszerencsém megnézni ezt az....... izét... xD
Hát azért kezdtem el, mert bemutató alapján hasonlónak tűnt, mint a Rec. A Rec első két részét pedig szeretem.
Csakhogy ez a film unalmas volt és vontatott. A szereplők is olyan semmilyenek voltak.
Ezek a szárnyas "zombik" pedig rettenetesen gagyik voltak.
Pedig az alapszituáció és a helyszínválasztás érdekes volt. Tetszett, hogy a vallásra építették a dolgokat és én alapból nem vagyok kézi-kamerás film ellenes sem. De sajnos nagyon elcseszték az egészet.
Több gyilkolászást is elviselt volna szerintem ez a film. Több támadást stb. :D
Egyszer meglehetett nézni, de különösebben nem ajánlanám. Nekem nem tetszett.
Ja és így a végére még hozzátenném, hogy szerintem, ha valaki megszeretné nézni a filmet, az előtte ne nézze meg a trailert. Szinte a legtöbb izgalmas jelent benne van.

Ami nagyon tetszett: 
Az alap ötlet

Ami nem tetszett: 
Rossz kivitelezés


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review