2016. február 6., szombat

Disney Book Tag

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, február 06, 2016
Ebben az évben még nem volt Book Tag, szóval gondoltam épp itt az ideje.
A 2016-os év első Book Tag-je pedig a:

Disney Book Tag


Én nagyon szeretem a meséket, animéket, animációs filmeket. Szóval mindent. 
És persze imádom a Disney meséket. Úgyhogy nagyon tetszett ez a Tag.
Amúgy én pár mesével kiegészítettem xD

1. The Little Mermaid - A kis hableány
Egy "partra vetett hal" - egy karakter, aki szerinted nem igazán illik bele az író által megteremtett világba.

Kapásból nehéz kérdés. Ezen most jól elgondolkodtam.
Igazából általában, ha valamelyik szereplőt megírják, akkor alap, hogy illik a sztoriba. XD
Max olyat tudok mondani, akit utáltam és bár benne se lett volna a sztoriba, vagy szívesen helyettesítettem volna valami normálisabb szereplővel. Mint pl. a Stray-Kóborokban nekem nagyon nem volt szimpi a főszereplő lány, de ha kicserélhetném egy normálisabb karakterre, akkor tuti a könyv is jobban tetszett volna. :D

2. Cinderella - Hamupipőke
Egy karakter, aki nagy átalakuláson megy keresztül.

Ilyenből sokat tudnék mondani és nagyon szeretem is a jellemfejlődős karaktereket. ^^
De például a két legnagyobb kedvencem:
Szerintem, szerinted-ből:  Bryce és Juli.
Imádom, ahogy mindketten megváltoznak a történet során.
Juli rájön, hogy az emberek egészét kell nézni és, hogy sokáig elvakította az, amit belelátott a fiúba.
Míg Bryce arra jön rá, hogy sokáig az elvárások szerint élt és sokszor észre se vette maga körül a fontos dolgokat.
Szóval imádom ezt a könyvet. ^^

3. Snow White - Hófehérke
Egy könyv egyedik szereplőgárdával.

Az Olimposz hősei sorozat: Percy, Annabeth, Jason, Piper, Hazel, Leo és Frank :D
Mindannyian külön személyiségek, saját sztorival és érdekes múlttal. 
De a legjobb az, hogy még a mellékszereplők is nagyon jól vannak kidolgozva. :)


4. Sleeping Beauty - Csipkerózsika
Egy könyv, ami igencsak altató hatással volt rád.

Szóval ide valami extra uncsi könyv kéne... O.o
Hát van azért pár ilyen. :D
Például:
Hervadás... Nuku akció.
Magányos utazó: Az elején még érdekelt is a gyilkos kiléte, de úgy el lett húzva, hogy alig akartam befejezni és nagyon untam.
Easy – Egyszeregy: Tudom elég népszerű könyv - méghozzá nem is kicsit-, de én hónapokig olvastam...

5. The Lion King - Az oroszlánkirály
Egy karakter, akit trauma ért gyerekkorában.

Phú... Szerintem elég sok ilyen van... O.o
De például, akkor az Unwind- Bontásra ítélve, szereplői. Szerintem elég nagy trauma, ha a szüleim ki akarnak nyírni... Ja, bocsi... Akarom mondani, szét akarnak bontani. xD Hisz ha szétbontanak, darabokban tovább élhetek... Ahaaaa, köszi. xD

6. The Beauty and the Beast - A szépség és a szörnyeteg
Egy szörnyen nagy könyv, amitől az elején megijedtél, de aztán mégis szeretted a történetet.

Justin Cronin: A szabadulás
A maga 834 oldalával rám hozta a frászt, főleg mivel az elején nem is nagyon tetszett. De végül egészen belejöttem a sztoriba és megszerettem a szereplőket is, illetve magát a történetet.

7. Aladdin
Egy karakter, akinek teljesül a kívánsága.

Mi? xD Hűha... Öhm... Hát, izé... O.o
Komolyan mondom semmi se jut eszembe. Pedig tuti olvastam már ilyet is... 
Óh! De! Mégis eszembe jutott egy. 
A Füst és Csont leánya. Karou-nak volt az a nyaklánca(legalábbis nyaklánc rémlik), ami a kisebb kívánságait teljesítette. :D 
Plusz Kénkő maga kívánságárus. :D

8. Mulan
Egy karakter, aki nem az, akinek mutatja magát.

HáááHáááá!
Ilyenből azért nagyon sok van.
De előre figyelmeztetlek titeket, hogy ez azért Spoileres lehet annak, aki még nem olvasta. (Mondjuk konkrétan nem írom le a nevét, de azért na :D)
Vörös királynőben akad ilyen szereplő.

9. Toy Story
Egy könyv, amelynek bárcsak életre kelnének a szereplői.

Kb. Az összes kedvenc könyvem főszereplői jöhetnek. 
De, ha tényleg szigorúan egyet kéne kiválasztanom... Akkor..... Jöjjenek Az Olimposz hősei! *-*

10. Disney Descendants - Utódok
Kedvenc főgonoszod, ellenséged, vagy erkölcsileg romlott szereplőd.

Muhahaha! Nekem ilyen rengeteg van! XD
De azt hiszem a kedvenc főgonoszom jó ideig Sebastian marad, a Végzet ereklyéiből.
Nagyon összetett főgonosz. ^^

11. Tarzan: 
Egy új, idegen, ismeretlen világ.

Hm, legyen a Hó, mint hamu. Új, idegen, varázslatos világba kalauzol el. Az Évszak királyságok érdekesek, bár nekem folyamat a Csingiling mese jutott eszembe róla. XD

12. Agymanók: 
Minden érzelmedet felemésztő történet. 

Anita Gayn: Senkinek sem kellesz ^^ Nevetsz rajta, mérges vagy tőle és kissé összetöri a szívedet. TÖKÉLETES! :D

13. Frozen - Jégvarázs: 
Egy karakter, aki hidegen hagyott és felőled el is tűnhetett volna a történetből. 

Nekem, Marie Lu: Legenda trilógiájában ilyen volt Tess. Nem szerettem őt...

14. Merida: 
Erős női karakter. 

Aria: Végtelen ég alatt-ból. Mert soha egyetlen egyszer sem nyafog és tanulékony. 

15. Pán Péter: 
Egy történet, ami visszarepít a gyerekkorodba vagy, amit felnőtt korodban is bármikor szívesen újra fogsz olvasni.

Én gyerekkoromban nem nagyon olvastam. De azért a Harry Potter engem is megtalált. :D
Szóval legyen a HP. 

16. Hercegnő és a béka:
Egy újramesélt tündérmese. 

Annyira sok ilyet még nem olvastam, pedig amúgy szeretem őket. :D
De olvastam pl.
Alex Flinn-től:  A szörnyszívűt és Csók, pont jókor-t.
Marissa Meyer-től pedig: A Cinder-t 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review