2016. február 3., szerda

Teen Wolf 4. évad

Bejegyezte: 1995 dátum: szerda, február 03, 2016
Spoilert tartalmazhat az előző évadokra nézve!!!
Tartalom:
Kis csapatunknak nagy árát kellett fizetnie azért, hogy a gonosz démont legyőzzék, de átküzdötték magukat a nehézségeken és a gyászon. De ahogy az lenni szokott, nem sokáig élhetik nyugis mindennapjaikat.
A városban bérgyilkosok tűnnek fel, akik a természetfeletti lényekre vadásznak. Vajon ki a titokzatos megbízó?
És, ha ez még mind nem elég feltűnik egy régi ellenség is...




Véleményem:
Ugye a harmadik évad után tartottam egy kicsi kis szünetet.
De anyuval elkezdtem nézni elejétől a sorozatot (Most ő is nagy fanja lett xD Már a második évadot nézzük) és jött a késztetés, hogy akkor folytassuk már onnan ahol abbahagytuk.
Nekem a negyedik évad már az első résszel megvett magának.
Amikor elhangzott ez a mondat:
"Ki mondta, hogy egyedül jöttünk?" Aztán jöttek a menő szemvillogtatások. - Már rögtön tudtam, hogy imádni fogom. xD
Aznap eredetileg úgy terveztem, hogy csak egy részt fogok megnézni, mivel már eléggé későre járt. De hát még szép, hogy négy rész lett belőle. xD
Az elején még kicsit poénosabban indult a dolog a végére pedig már egészen komorabb, komolyabb lett.
Az új szereplőket eddig nagyon kedvelem. Liam aranyos és tetszett, ahogy a történtekhez viszonyult.
Kira pedig sokkal szimpibb, mint anno Allison volt.
Főkedvencek még mindig Stiles és Derek.
Aztán meg persze megint olyat hoztak ki a sztoriból a készítők, amit nem is gondoltam volna. Eszembe se jutott volna, hogy a titokzatos megbízó........ :D
Ami pedig még mindig hatalmas előnye a sorozatnak az a humor. Több résznél is hangosan felnevettem. (Például Kira esésén xD Meg ehhez hasonló dolgokon.) Meg persze az is nagyon jó benne, hogy  gazdálkodik az akció-dús, harcolós jelentekben.
A negyedik évaddal ezennel kiérdemelte, hogy kedvenc sorozattá avassam. ^^
Most viszont megint kicsit szünetet tartok… Mivel lassan ott fogok tartani, hogy megnéztem már az összes részt és nem lesz mit néznem. xD
Bár magamat ismerve nem fogom sokáig bírni ezt a szünetet tartok dolgot. xD

Ami nagyon tetszett:
Vicces

Ami nem tetszett:
...


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review