2016. február 27., szombat

Deadpool

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, február 27, 2016
Tartalom:
"A szuperhősök korát éljük, de vár még néhány meglepetés. Wade Wilson (Ryan Reynolds) a különleges erőknél szolgált, azután zsoldos lett. Egy furcsa, alig legális kísérlet eredményeképpen a szervezete meghökkentő képességekre tett szert: hihetetlenül gyorsan meggyógyul, bármi baj éri.
De nem ez az egyetlen fegyvere: őrült, gonosz humora is van – és nem fél használni.
A szupererős ember, aki a valóságból átlépett a hősök birodalmába, most élete legnehezebb háborújába indul: bosszút akar állni azon az emberen, aki egykor majdnem tönkretette őt."


Véleményem: 
Én is végre megnéztem az új Marvel filmet.
Alapból szeretem a Marvel filmeket és az egyik osztálytársam is nagyon ajánlgatta. Szóval rettentő kíváncsi voltam.
Deadpool a felnőttek szuperhőse. xD Illetve az én új kedvencem.
Szarkasztikus, káromkodik és nem az igazság bajnoka. Pontosan olyan, mint ahogy elképzelem, ha valaki valójában szuperhőssé válna. Nem akarja megmenteni a Földet és jóra használni az erejét, hanem a saját ügyét akarja megoldani és néhány dolgot poénra vesz. Ez nagyon tetszett.
Deadpool nem egy klisé karakter, az már biztos. :D
A film kissé perverz, morbid, de közben poénos is.
Még csak 7 perce ment, de én már mosolyogtam és magamban sejtettem, hogy tuti tetszeni fog.
Volt pár beteges poén, de még azok is viccesek voltak. A cselekmény is pörgős volt.
Nem voltak hatalmas fordulatok vagy csavarok, de ebbe a filmbe ez nem is kellett.
Mást nem is mondanék; Zseniálisan megoldották.

Ami nagyon tetszett:
Poénok

Ami nem tetszett:
...




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review