2018. március 3., szombat

Mindig is éjjel lesz

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, március 03, 2018
Tartalom:
"A tökéletes házaspár. A tökéletes gyilkosság. Senki nem feltételezné, hogy az elismert bíró és az elegáns felesége egy drogos prostituálttal beszél meg találkozót. Azt pedig végképp nem, hogy a lányt megölik és eltemetik a patinás, ódon villájuk kertjében.

A Fitzsimon házaspár mélyen hallgat a gyilkosságról. A nő mindent megtesz, nehogy a fia tudomására jusson a szörnyű titok. A férfi viszont lelkileg és idegileg kezd szétesni.

De a fiú nem olyan naiv, mint ahogy a szülei képzelik. Talán nem is annyira ártatlan. És a legnagyobb probléma, hogy szinte rögeszmésen érdeklődni kezd a prostituált családja iránt…"



Én és a könyv: 
Próbálok olykor kilépni a komfortzónámból.

Véleményem:
Vártam az értékelés megírásával…
Ennek a történetnek egyszerűen muszáj volt egy kicsit ülepednie, mielőtt összetudtam volna szendi a gondolataimat róla.
De még most se igazán tudom mit írjak. 0.0
Valahogy nem találom a megfelelő szavakat.
Az egyszer biztos, hogy nagyon jó kis thriller.

Sok mindent lehetne írni, de akkor érti meg igazan az ember, hogy mennyire jó, ha elolvassa.
Amióta befejeztem folyton azon járnak a gondolataim, hogy mennyire sokkoló volt a vége és hogy úgy összességében milyen jól ki lett találva.
Plusz nagyon bírtam az írónő stílusát.
Gördülékeny és olvasmányos volt. Sok volt a leírós rész, de mégse untam el magam.
A szereplők nagyon jól vannak felépítve és szépen fokozatosan vannak bemutatva.
A három főbb szereplőt kellően megtudjuk ismerni és vannak céljaik, motiváltságuk, múltjuk.
A történet elején még nem is gondoltam volna, hogy mennyire összetettek lesznek.
Szuper ahogy a szálak egy idő után összefutnak, de nem túl gyorsan. Tetszett, hogy ez a rész nem volt elsietve és túlzottan elhúzva sem.
Nem hittem volna, hogy így tetszeni fog ez a könyv, de mégis megtörtént.


Ami nagyon tetszett: 
Úgy összességében jól ki lett találva.

Ami nem tetszett:
...


Idézet:
"A férjem nem akarta megölni Annie Doyle-t."

"A munkanélküliség olyasvalami, amit az ember magányosan él meg."

"A szépség nemzetközi, és belépőt jelent mindenhová."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review