2018. március 3., szombat

Fekete párduc

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, március 03, 2018
Tartalom:
"T’Challa apja halálát követően hazatér az elszigetelt, ám technológiailag fejlett afrikai országba, Wakanda királyságába, hogy elfoglalja az őt megillető helyet a trónon. Amikor azonban egy nagy hatalmú ősi ellenség ismét feltűnik a színen, T’Challa királyként és a Fekete Párducként is próbára tétetik: a félelmetes összecsapás kimenetelén nem pusztán Wakanda, hanem az egész világ sorsa áll. Árulások és veszélyek közepette az ifjú uralkodónak maga mellé kell állítania szövetségeseit és felszínre kell engednie a Fekete Párduc minden erejét, hogy legyőzze ellenfeleit és biztonságban tudhassa népét."



Véleményem:
Hűűű, hát jó rég nem írtam már semmifajta filmről értékelést. :D
Pedig elhihetitek, hogy azt is nézek bőven.(Igaz manapság kevesebbet, de azért volna miről írnom.)
De most rászántam magam.
A választásom pedig a Fekete párducra esett, amit még február közepén néztük a moziban.(3D-ben.)
Megmondom őszintén eredetileg úgy voltam vele, hogy ezt a Marvel filmet nem a moziba fogom megnézni. Mivel a bemutatók alapján nem igazán fogott meg.
Aztán mégis mozis élmény lett belőle és hát nem voltam száz százalékig elragadtatva tőle.
Nekem például a Thor 3 sokkal-sokkal jobban tetszett. Pedig aztán az nagyon sokaknak nem jött be, mivel egyesek szerint túlságosan erőltették a poénokat stb. Szerintem meg nagyon jó volt. (Tudom, hogy a kettő más kategória, de most ez lett a viszonyítási alapom.)
Maga az alap érdekes volt, hisz végre nem az a tipikus amerikai sablon. Hanem megismerhettünk egy másik kultúrát. (Khm, kimondhatatlan nevekkel. xD)
Deeeee...
A történet eleje számomra kissé vontatott volt. Kellett neki az idő míg beindult. Így én a film elejét kissé untam.
Illetve én kicsit hiányoltam a szereplők részletesebb bemutatását. Mivel így senki életéért nem izgultam és a megható jelentek sem voltak igazán átütők.
Plusz kivételesen én is finnyáskodom kicsit a magyar szinkronra. (Pedig nem szoktam.)
De T’Challa húgának a hangja irritáló volt és nem tudom, hogy ez miatt vagy alapból is, de kifejezetten unszimpatikus volt a karaktere.

Összességében nem volt rossz film, de nekem nem okozott maradandó élményt.

Ui: Amúgy én sok párhuzamot tudtam vonni a Köd és harag udvara és a Fekete párduc között. xD


Ami nagyon tetszett:
Érdekes alap.

Ami nem tetszett: 
Néha untam.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review