2017. december 3., vasárnap

Perzselő csók

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, december 03, 2017
Tartalom:
"Az ​első csók az utolsó lehet.

A tizenhét éves Layla nem vágyik másra, csak normális életre. Szeretne beilleszkedni az iskolában, és rendes randira menni a dögös Zayne-nel, akibe egy örökkévalóság óta bele van zúgva. Az a gond, hogy Zayne úgy bánik Laylával, akár a kishúgával – ráadásul a lány élete csöppet sem normális. Layla félig démon, félig gorgó, és olyan képességekkel rendelkezik, mint senki más. És bár Zayne őrző, azaz a gorgók közé tartozik, akiknek feladata a démonok levadászása és az emberek védelme, Layla csókja megölne bárkit, akinek lelke van – beleértve Zayne-t is.

Aztán a lány megismerkedik Rothtal: a tetovált, pokolian szexi démonnal, aki azt állítja, hogy minden titkát ismeri. Layla tudja, hogy távol kéne tartania magát tőle, de nehéz ellenállni a kísértésnek, amikor ezzel a fiúval végre nem akadály a csókolózás. Ha megbízik Rothban, azzal végleg tönkreteheti az esélyeit Zayne-nél, miközben árulónak bélyegezheti az őrzők családja, akik felnevelték. Ám miután Layla egy erőszakos démon-összeesküvés kellős közepén találja magát, az ellenség csókja egyszeriben semmiségnek tűnik a közelgő világvégéhez képest."


Én és a könyv:
Egyszer már olvastam angolul.
(Azt az értékelést esetleg itt olvashatjátok.)

Véleményem:
3 év…
El se hiszem, hogy ennyi idő telt el azóta, hogy rászántam magam belefogok a könyv elolvasásába angolul – holott az angol tudásom a béka feneke alatt található.
Most pedig olyan jó érzés, hogy a polcomon lehet magyarul. *-*
Ráadásul ezúttal már tényleg minden apró részlet a helyére került, amit én annak idején nem értettem meg.
Bár azzal a tudattal, hogy tudom mi lesz a sorozat vége… Egyes részek nem ütöttek akkorát és már a szereplőkre is másabb szemmel néztem. (De hát ez természetes.)
Ha már szereplők: Még mindig imádom BAMBIT! Bambi a legjobb! Pedig nem szeretem a kígyókat, de őt simán elfogadnám. xD
Vicces, hogy a könyv szinte most is ugyanazt hatást váltotta ki belőlem, mint annak idején. Éjjel egykor még mindig a sorokat faltam és bár tudtam, hogy már abba kellene hagynom… Hisz másnapra biztos zombiként fogok vánszorogni… De folyton meggyőztem magam, hogy „csak még egy fejezetet”.
Annyi különbséggel, hogy ezúttal reggel nem az iskola miatt kellett felkenem, hanem munkába indultam. xD
Annak idején nagyon jól megfogalmaztam az értékelésemben, hogy miért is tetszett ez a regény. :) Úgyhogy ezt most ezennel bemásolom ide —>
"Tökéletes Jennifer könyv, ami tartalmazza azt, amit a Luxen sorozatban már megszerettem:
Egy pimasz, szexi srác.
Egy talpraesett főhősnő.
Remekül megalkotott világ.
Sok-sok poén.
Akció és harc!"

Ami nagyon tetszett:
Az egész. :D

Ami nem tetszett:
...

Idézet:
"Egy démon ólálkodott a McDonalds’ban.
És halálosan ki volt éhezve Big Macre."

"Ha arra vágysz, hogy ledöntsenek a lábadról, én örömmel jelentkezem önként a feladatra. Ígérhetem, hogy jól gerincre…
– Be se fejezd ezt a mondatot!
– Csak egy ajánlat volt.
– Hagyjuk!"

"Roth elkapta a karomat, magával húzott, ahogy megkerültünk egy csoport övtáskás turistát.
– Kacérkodom a gondolattal, hogy beszerzek egy ilyen tatyót, csak úgy.
Nem bírtam magamba fojtani a nevetést.
– Nagyon szexis lennél övtáskában- ironizáltam.
Mosolya melegséget varázsolt az arcára… és belém.
– Én szinte bármiben szexis lennék – jelentette ki.
Ismét gúnyosan nevettem.
– Hogy te milyen szerény vagy!
Roth kacsintott.
– A szerénység a lúzereknek való. Márpedig az nem vagyok."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review