2016. február 13., szombat

Lick – Taktus

Bejegyezte: 1995 dátum: szombat, február 13, 2016
Tartalom:
"Az ébredést Las Vegasban nem éppen így képzelte
Evelyn Thomas úgy tervezte, hogy hatalmas bulival ünnepeli a 21. születésnapját Las Vegasban. Őrült nagy bulival. De a legvadabb álmaiban sem jutott volna eszébe, hogy másnap reggel a fürdőszoba padlóján ébred, élete legdurvább másnaposságával, mellette egy kimondhatatlanul vonzó, félmeztelen, tetovált férfi, és az ujján gyűrű, amelyben akkora gyémánt van, hogy King Kong is elismerően csettintene. Bár emlékezne rá, hogyan jutott el ide!"



Én és a könyv: 
Blogturné játékán nyertem :)

Véleményem:
Nem vagyok kibékülve a Rubin pöttyös könyvekkel... Eddig még egyik sem tetszett túlzottan.
De ennek a könyvnek nagyon tetszett a fülszövege és nagyon kíváncsivá tett.
Az alap szituáció kicsit olyan Másnaposok, összevegyítve egy kis Randiztam egy sztárral, hatsású volt.
Magamban elképzeltem egy sztorit, ami kicsit más lett végül. Mégpedig leginkább abban lett más, hogy azt gondoltam ezek a szereplők nem jönnek ilyen gyorsan össze, hanem kicsit tovább civakodnak stb.
De természetesen muszáj volt elsütni a pár nap alatt halálosan szerelmetes vagyok csattanót. xD
Szóval maga a történet egész egyedien kezdődik, de utána sajnos elköveti a szokásos sablonokat. Jó, persze tudom, hogy egy ilyen sztoriból nem sok újat lehet kihozni... (Ezért is szeretem jobban a fantasyt.)
Plusz szerintem David elég bunkó karakter. xD Néha valamelyik megmozdulásáért úgy torkon könyököltem volna.
Kicsit se szerettem meg a karakterét. Pedig szeretni szoktam a bunkó karaktereket, de amit ő néha művelt, hát az már fájdalmas volt. -.- A 264. oldalon a csaj helyében jól fel is pofoztam volna.
Evelyn viszont egész jól kezelte az egész szituációt. És nagyjából természetes maradt. De, ahogy azt már említettem nem tetszett a gyors szerelembeesés.
Akit viszont megszerettem az Mal. Nagyon vicces, vidám, aranyos karakter volt és nagyon ellenezte a tartós párkapcsolatot, szóval kíváncsi leszek, hogy miképpen talál rá a szerelemre. (Következő kötet róla szól.)
Aztán ott vannak azok a szövegek, amiket a két főszereplő  lenyom. xD Én csak röhögni tudtam rajta. Lőjenek le, ha én valaha is ilyen szövegeket mondok vagy hallok!
Úgyhogy kicsit elgondolkodtam rajta, hogy abbahagyom. Főleg mivel elkezdtem olvasni és egy-két oldal után becsuktam, hogy most pihentetem a dolgot, majd napok múlva megismételtem ugyanezt a műveletet.
Ráadásul tudom én, hogy ez egy erotikus könyv, de azért a szereplőink többet is beszélgethettek
volna egymással, az helyett hogy a ház minden létező sarkában lefekszenek egymással kétszer is- de ez csak az én szerény véleményem. (Mondjuk aláírom, hogy a végén már többet beszélgettek.)
Szerintem ez is az a fajta könyv, amihez kell az a bizonyos hangulat, hogy tetsszen. Mivel egyik barátnőmnek például tetszett... (Bár nem tudom megérteni, hogy miért. xD)
Valakinek szórakoztató lehet, de sajnos engem nem vett le a lábamról.

Ami nagyon tetszett:
Az eleje

Ami nem tetszett:
Néhány párbeszéd és gondolat.

Idézet:
"Ha az ember lánya 21 éves, és nagy dolgokat akar még véghezvinni az életben, nem mehet feleségül vadidegenekhez Vegasban, még akkor sem, ha a szóban forgó vadidegen egy ennyire csodálatos pasi!"

"– Nem szeretem, ha már ilyen korán reggel igazad van, úgyhogy légy szíves, hagyd abba!"

"– Nem gondoltam volna, hogy ennyit ittál! Úgy értem… azt persze tudtam, hogy nem vagy színjózan, de… basszus! Most komolyan? Arra sem emlékszel, hogy elmentünk a Venetianbe és gondoláztunk?
– Gondoláztunk?
– A rohadt életbe! Ööö… na és az megvan, hogy meghívtál hamburgerezni? Arra emlékszel?
– Ne haragudj!
– Na, várj csak egy percet! – mondta, és a szeme gyanakvóan szűkült össze. – Ugye most csak szívatsz?"

"Ujjaival keményen megragadta a
csípőmet, az én ujjaim viszont a lepedőt markolták, próbálva támaszt találni,
hogy erősebben hozzá nyomhassam magam. Tekintetében vad tűz lobbant, ajkai nedvesek, duzzadtak voltak. Most nem létezett más valóság, csak ő és én együtt.
Minden egyéb akár meg is szűnhetett volna létezni. Megtaláltam azt, amiért úgy
éreztem, megéri harcba szállni a világgal."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review