2015. június 18., csütörtök

The DUFF

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, június 18, 2015
Tartalom:
"Egy középiskolai rangidős felbujt egy társadalmi megcsípő rendelésforradalmat miután rájött, hogy őt címkézték, a DUFF (Designated Ugly Fat Friend) a csinosabb népszerűbb barátainak." 



Véleményem:
Tegnap én is eljutottam odáig, hogy megtudtam nézni a DUFF-ot, amihez már volt szerencsém könyv formájában ugyanis tavaly megajándékoztam magamat vele.
A filmnek és a könyvnek szögezzük le, hogy semmi köze nincs egymáshoz azon kívül, hogy megtartották a DUFF kifejezést és a neveket. Beletettek új szereplőket, egyeseket meg kiszedtek, Wes lett a szomszéd srác, Bianka megakar változni, Toby meg egy haját himbáló idióta... Érdekes. xD
Viszont, ha ettől elvonatkoztatunk, akkor nem egy rossz film, bár kissé sablonos. De a sablonosságot ellensúlyozza, hogy vannak vicces részek és elgondolkodtató, hiszen maga a DUFF-ság megmaradt.
Amúgy kissé a "Segítség YouTube sztár lettem"-re is hasonlított, amikor megjelent az a videó... xD
Mondjuk nekem, aki olvasta a könyvet kissé bosszantó, hogy mindent ami komollyá tette a sztorit kidobtak belőle. De gondolom azt gondolták, hogy így népszerűbb lesz...  Így egy kicsit rózsaszín és lányos lett.
De egyszer meg lehet nézni és tényleg lehet rajta jókat nevetni és egy könnyed kikapcsolódásnak
tökéletes.

Ami nagyon tetszett: 
Vicces

Ami nem tetszett: 
Sablonos tini filmet csináltak belőle.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review