2015. június 21., vasárnap

Another

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, június 21, 2015
Tartalom:
"1972-ben egy Misaki nevű tanuló járt az Északi Yomiyama Általános Iskola kilencedik évfolyamának hármas osztályába. A fiú nagy népszerűségnek örvendett az osztályában, egyaránt szerették a diákok és a tanárok is. Szinte mintatanulónak számított, aki még a sportokban is kiválóan teljesített. De nem sokkal azután, hogy elkezdte a kilencediket, meghalt. A tragédia híre mindenkit sokkolt. Viszont egyszer csak valaki azt mondta a fiú székére mutatva, hogy Misaki itt van, nem halt meg. Attól a naptól fogva a hármas osztály úgy viselkedett, mintha elhunyt osztálytársuk még mindig élne. Ezt a színjátékot egészen ballagásig folytatták. Az igazgató még azt is elrendezte, hogy Misakinak is legyen széke a ballagási ceremónián. Ám ezzel a szerencsétlenséggel nem is gondolták, mi vette kezdetét...




26 évvel később, 1998-ban egy Kouichi Sakakibara nevű srác szintén a hármas osztály tanulója lesz. Családi okok miatt érkezett Tokióból Yomiyamába, ahol most nagyszüleivel és nagynénjével él együtt. Édesanyja fia születésekor halt meg, édesapja pedig jelenleg Indiában dolgozik. Kouichi tüdőbaja miatt nem tud máris iskolába menni, így a helyi kórházban gyengélkedik. Az osztály nevében páran meglátogatják a fiút, akit a viselkedésük gyanakvással tölt el. Ezt az érzést csak növeli, hogy még aznap találkozik a kórházban egy Misaki Mei nevű, rejtélyes lánnyal, aki egy szemkötőt visel a bal szemén. Pár nappal később, mikor iskolába megy, kiderül, hogy Mei az osztálytársa. A többiek nagyon kedvesen fogadják, de mégis szembetűnik neki az osztály furcsa viselkedése. Sakakibarában több kérdés is felmerül, amelyekre előbb-utóbb
választ kap."


Véleményem: 
Ez az anime horrornak számít és így akad benne vér és gyilkolás is, szóval aki ezt nem bírja, annak nem ajánlanám. Viszont, aki meg tud birkózni mindezzel, az kap egy egészen egyedi és érdekes sztorit, ahol lehet gondolkodni, hogy vajon: Ki a halott? :P
Az első rész rögtön rejtélyesen indított. A főszereplőnk Kouichi betegség miatt később kezdi az iskolát és új osztálytársai meglátogatják, viszont elég furán viselkednek. Az első körülbelül négy rész nekem nem különösebben tetszett. Még azon is elgondolkodtam, hogy abbahagyom. Nekem úgy igazán a hetedik résztől tetszett meg az anime. De onnantól kezdve nagyon jó volt. :)
Megjegyzem miközben néztem végig az volt bennem, hogy ez az anime olyan, mint az a játék: A Gyilkosos játék. Nem tudom, hogy ki ismeri és ki nem, de röviden a lényege -> Többen kell játszani legalább 7-8 személy és mindenki kap egy szerepet. Vannak a polgárok, van gyilkos és van egy rendőr és meg kell találni, hogy ki a gyilkos. Természetesen senki se tudja, hogy ki milyen szerepet kapott. Ha nem találjuk meg a gyilkost, akkor a polgárok meghalnak. :D Bírom ezt a játékot. xD
És ez az anime kissé ilyen volt. Csakhogy itt a plusz személyt kellett megtalálni. Bár ez inkább csak az utolsó részekben van jelen. Én például nem jöttem rá, hogy ki a plusz személy. XD
Mondjuk nekem annyi hiányérzetem van, hogy az nem derül ki, hogy mitől volt ez az egész átok... 
Végül az oppening: Kellően borzongatós, bár nekem maga a dal nem nagyon jött be.
Aztán a grafika: Nagyon szép. Szépek a színek, nagyon tetszenek a karakterek kinézete.



Ami nagyon tetszett: 

Egyedi :D

Ami nem tetszett: 
Az anime első fele.







1 megjegyzés:

Kanna-chan írta...

Nekem ez az anime nagyon tetszett. Engem is eléggé zavart, hogy nem tudtuk meg mi is okozta az átkot, de ennek ellenére nekem nem lenne akkora fantáziám, hogy ilyen jó történetet találjak ki!

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review