2013. október 3., csütörtök

Hana yori Dango (anime)

Bejegyezte: 1995 dátum: csütörtök, október 03, 2013
Tartalom:
"Makino Tsukushi egy hétköznapi lány, aki egy teljesen átlagos családból származik. Egészen addig teljesen normális életet él, míg be nem iratják az Eitoku nevezetű luxus akadémiára, ahova az ország leggazdagabb diákjai járnak azzal a szándékkal, hogy Tsukushi talál majd egy gazdag férjet magának az iskolában. 

Tsukusinek eleinte nincs is semmi gondja, egyetlen kívánsága az, hogy csöndben, távol a többi diáktól kijárja az iskolát. Azonban ez sem sikerül neki, mivel az egyetlen barátnője leesik a lépcsőn, pont az iskola leggazdagabb és befolyásosabb diákjának, Domyouji Tsukasanak a fejére. Tsukusi megvédi barátnőjét és ekkor el is kezdődik a baj. Ugyanis az Eitokuba jár az úgynevezett F4, a híres neves fiú csapat, az ország leggazdagabb és legjóképűbb srácai. Ha valaki nekik nem tetszik az iskolában, egyszerűen kiragasztják a szekrényükbe a rettegett piros cédulát, amit ha valaki megkap, az egész iskola ellene fordul. Tsukusi másnap talál is egyet a szekrényében.



Általában ha valaki kap egy piros cédulát, nem húzza tovább két hétnél az iskolában, Tsukusit azonban más fából faragták, ő felveszi a harcot a fiúkkal, és megmutatja nekik, hogy ő sosem adja fel. Mindeközben észreveszi, hogy az F4 egyik tagja Hanazawa Rui más mint a többiek. Nem is egyszer meg is menti a lányt, de valahogy mégis úgy tesz, mintha nem is venne tudomást róla. Elhúzódik és magában hegedül, egyedül az iskolaudvaron. Tsukushi persze rögtön beleszeret. Persze a sorozat folyamán egyre többet tudunk meg a szereplők múltjáról, életéről, mindennapjairól."


Véleményem: 
Most, hogy megnéztem az animét kijelenthetem, hogy nekem a film változata sokkal jobban tetszett.
A filmnek sokkal jobb a befejezése, nem csak a 2 órás változatnak, hanem a sorozat részének is. Az anime befejezés... hát a filmhez képest, számomra semmilyen... Az animében Makinot nem kedveltem. A filmben nagyon szerettem. Az animében sokkal durvább dolgokat csinálnak Makino iskola társai, ami számomra nagyon durva volt. (Pl: Kocsi után kötötték. Ilyet normális ember nem csinál, ha gazdag, ha szegény. Legalábbis szerintem) Illetve még: Míg a film változatnál a meghatottságtól gyűltek a szemembe könnyek az animénél a düh váltotta ki ugyanezt. XD Viszont jókat nevettem miközben néztem, mert volt jó pár vicces rész. Eleinte fura volt a grafikája, de azt hamar megszerettem, meg
amúgy is kész felüdülés volt ez a változatosság a mostani animékhez képest. A kedvenc szereplőm határozottan Tsukasa volt. Összességében: tetszett, csak a film - szerintem - jobb.
Amúgy asszem, hogy az anime nem is teljesen dolgozza fel a mangát és azért ilyen a befejezés O.o Csak mert nézegettem a mangát és az nagyon nem így végződik!!! XD

Ami nagyon tetszett:
Tsukasa és a szinkronhangját is imádtam.







Ami nem tetszett:
Túl sok a visszaemlékezés. Értem én, hogy vissza kell emlékezni, de ennyit???? XD







Ui: Reakciók az utolsó részeknél ->

49. rész: Kb. 19.-ik percnél
Én: Könyörögj a bocsánatért és omolj a karjaiba!!!!!!!!!

50. rész, amikor Tsukusi beolvas Tsukasa anyjának.
Én: EZ AZ! Üsd vágd! Rugdald széjjel! XD

És amikor Tsukusi elmegy:
Én: Mi a szart csinálsz??????



51. rész.
Én: Na azér!!!!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review